Abrill humán kft. logó

Telefon: +36 20 911 6846 , +36 20 390 8902 | Email: info@abrill.hu

MENU
  • NYITÓLAP
  • BEMUTATKOZÁS
  • SZOLGÁLTATÁSAINK
  • HÍREK
  • LETÖLTÉSEK
  • KAPCSOLAT

Nyitólap / Hírek / Szociális hozzájárulási adóhoz kapcsolódó adókedvezmények

Szociális hozzájárulási adóhoz kapcsolódó adókedvezmények

2015. december 15.     Címkék: adókedvezmény , adó , szociális hozzájárulás ,

A szociális hozzájárulási adóhoz kapcsolódóan a foglalkoztatóknak lehetőségük van arra, hogy bizonyos feltételek fennállása esetén adókedvezményeket érvényesítsenek. A tapasztalat az, hogy bár ezek a lehetőségek már 2013. óta fennállnak, a foglalkoztatók nem minden esetben élnek a törvény adta lehetőséggel. Cikkünk célja, hogy felhívja a figyelmet az igénybe vehető kedvezményekre, útmutatást adjon a kedvezmények érvényesítésének módjáról, hogy ezzel a vállalkozások jelentősen csökkenthessék terheiket.

A kifizetők által fizetendő társadalombiztosítási járulékot a 2012. január 1-jétől  a szociális hozzájárulási adó váltotta fel, mely új adónem törvényi hátterét a 2011. évi CLVI. törvény adja. Az adó mértéke 27 %.

Jó hír azonban, hogy a foglalkoztató a számított szociális hozzájárulási adóval szemben kedvezmények érvényesítésére válhat jogosulttá.

Az érvényesíthető adókedvezmények esetében néhány közös szabályt érvényes, melyek az alábbiak:

  • Általánosságban elmondható, hogy kedvezmény a munkaviszony alapján kifizetett, bérköltségként elszámolt kifizetés után vehető igénybe. Ebből következően például a betegszabadságra, vagy a végkielégítésre kifizetett jövedelem nem képezi a kedvezmény alapját.
  • Az igénybe vehető kedvezményt munkaviszonyonként külön-külön kell elbírálni, ami azt jelenti, hogy egy munkavállaló után egy időben akár több munkáltató is érvényesíthet adókedvezményt.
  • Az igénybe vehető adókedvezmény összegét a kifizetőnek havonta kell megállapítani, az adókedvezmények közötti választás joga a kifizetőt illeti meg.
  • Az adókedvezmény a munkaviszony kezdetének és megszűnésének hónapjában is teljes összegben megilleti a munkáltatót, arányosításra nincs szükség.
  • Részmunkaidős foglalkoztatás esetén az egyes részkedvezmények havi maximált összege a részmunkaidő és a teljes munkaidő arányában vehető figyelembe (pl. napi 4 órás munkaviszony esetén az igénybe vehető maximum összeg 50 eFt, a kutatók esetében 100 ezer, illetve 250 ezer forint). Nem kell alkalmazni a munkaidő alapján történő arányosítási szabályt 2015. január 1-től kezdődően a gyermekgondozási díj, a gyermekgondozási segély és a gyermeknevelési támogatásban részesült, vagy részesülő munkavállaló után igénybevehető adókedvezmény számításakor.

A 2011. évi CLVI. törvény alapján adókedvezmények az alábbi esetekben érvényesíthetők:

  1. Szakképzettséget nem igénylő munkakörben foglalkoztatott munkavállalók után
  2. A huszonöt év alatti pályakezdő munkavállalók után
  3. A huszonöt év alatti nem pályakezdő, vagy ötvenöt év feletti munkavállalók után
  4. A tartósan álláskereső személy után
  5. A gyermekgondozási díjban, gyermekgondozási segélyben, vagy gyermeknevelési támogatásban részesült, vagy részesülő munkavállaló után
  6. A szabad vállalkozási zónákban működő vállalkozások esetén
  7. A mezőgazdasági munkakörben foglalkoztatott munkavállalók után
  8. Kutatók foglalkoztatása esetén

A fentieken túl az egyéni vállalkozó a saját maga után fizetendő adóból, illetve a közkereseti társaság, a betéti társaság, a korlátolt felelősségű társaság, a közös vállalat, az egyesülés, az európai gazdasági egyesülés, a szabadalmi ügyvivői iroda, a szabadalmi ügyvivői társaság, az ügyvédi iroda, a közjegyzői iroda, a végrehajtói iroda és az egyéni cég a tagjával fennálló adófizetési kötelezettséget eredményező jogviszonyára tekintettel terhelő adóból érvényesíthet adókedvezményt, ha:

  1. az egyéni vállalkozó, vagy a tag 2011. december 31-én I., II., vagy III. csoportos rokkantsági, baleseti rokkantsági nyugdíjra volt jogosult és rokkantsági ellátásban vagy rehabilitációs ellátásban részesül, vagy
  2. rokkantsági ellátásban részesül és egészségi állapota a rehabilitációs hatóság komplex minősítése alapján 50 %-os vagy kisebb mértékű

Az igénybe vehető adókedvezmény összege az egyéni vállalkozó által saját maga után megállapított, vagy a tag után a kifizető által megállapított adóalap, de legfeljebb a minimálbér kétszeresének 27 %-a.

Szakképzettséget nem igényelő munkakörben foglalkoztatott munkavállalók utáni adókedvezmény

A munkáltató a kedvezményre azon munkavállalók után jogosult, akiket olyan munkakörökben foglalkoztat, amelyek a Foglalkoztatások Egységes Osztályozási Rendszeréről szóló, 2012. január 1-jén hatályos KSH közlemény 9. főcsoportjába tartoznak. Itt fontos megjegyezni, hogy a munkakör besorolásán van a hangsúly. Abban az esetben, ha például a munkavállaló rendelkezik szakképzettséggel, de 9-es besorolású munkakörben foglalkoztatják, a munkáltató érvényesítheti utána az adókedvezményt.

A részkedvezmény összege megegyezik a foglalkoztatott munkavállalót az adott hónapban fennálló, adófizetési kötelezettséget eredményező munkaviszonyban megillető bruttó munkabér (munkavállalót terhelő közterhekkel, egyéb levonásokkal nem csökkentett), de legfeljebb 100 ezer forint (részmunkaidő esetén annak a teljes munkaidővel arányos része) 14,5 %-ával.

A kedvezmény abban az esetben is megilleti a munkáltatót, ha a munkavállaló munkaviszonya hónap közben kezdődik, vagy szűnik meg és egyébként az adott hónapban csak szakképzettséget nem igénylő munkakörben foglalkoztatta a munkáltató. Ha azonban a munkáltató az adott hónapban a munkavállalót szakképzettséget igénylő és nem igénylő munkakörben is foglalkoztatta, az adott hónapra a munkáltató nem jogosult adókedvezményre.

A huszonöt év alatti pályakezdő munkavállalók után

A huszonöt év alatti munkavállalók esetén meg kell különböztetnünk pályakezdő és nem pályakezdő munkavállalót. Pályakezdő a munkavállaló akkor, ha az adott, kedvezmény igénybevételére jogosító munkaviszonyát megelőzően legfeljebb 180 napi biztosítási kötelezettséggel járó munkaviszonnyal rendelkezik. A nem munkaviszony alapján fennállt biztosítási jogviszonyok, például megbízási jogviszony, nem számítanak bele az előzetes 180 napba. Ugyanakkor azonban beleszámítanak a munkaviszonyokon belüli olyan időszakok, például fizetés nélküli szabadság, igazolatlan távollét, mely a biztosítás szünetelését eredményezték.

A pályakezdő státuszt a munkavállaló az állami adóhatóság által kiállított, 15 napnál nem régebbi igazolással igazolja, mely dokumentumot az adóhatóság a munkavállaló, vagy meghatalmazottja kérelmére állítja ki arra napra vonatkozóan, amikor a kérelem benyújtásra került. Előfordulhat az az eset, hogy a munkavállaló a munkába lépést követően kéri csak meg az igazolást és azon a napon, amikor előterjeszti kérelmét, már 180 napnál hosszabb munkaviszonnyal rendelkezik, ezért a hatóság elutasító határozatot ad ki. Ebben az esetben a munkáltató megvizsgálhatja a határozatban felsorolt munkaviszonyokat és amennyiben a nála történt foglalkoztatás megkezdése előtt 180 napnál kevesebb munkaviszonya volt a munkavállalónak, érvényesítheti a magasabb adókedvezményt.

Amennyiben huszonöt év alatti munkavállalót alkalmazunk, mindenképp érdemes megvizsgálni, hogy pályakezdőnek minősül-e, hiszen a megfelelő igazolás leadása esetén a munkáltató magasabb összegű adókedvezményt, a foglalkoztatás első két évében (a 2. év lejáratának hónapjában is) a bruttó munkabér, de legfeljebb 100 ezer forint (részmunkaidő esetén annak teljes munkaidővel arányos része) 27 %-át érvényesítheti adókedvezményként (ebben az esetben a 1,5 % szakképzési hozzájárulást sem kell megfizetni). Ezt követően – a 25. életév betöltéséig – 14,5 % (szintén legfeljebb 100 ezer forintig, részmunkaidő esetén annak teljes munkaidővel arányos részéig) az adókedvezmény. Természetesen, amennyiben a munkavállaló a magasabb adókedvezményre jogosító két éven belül betölti a 25. életévét, adókedvezmény rá abban a hónapban vehető igénybe utoljára.

A huszonöt év alatti, vagy ötvenöt év feletti munkavállalók után érvényesíthető adókedvezmény

A pályakezdőnek nem minősülő huszonöt év alatti, illetve az ötvenöt év feletti munkavállalók után a munkáltató havonta a bruttó munkabér, de legfeljebb 100 ezer forint 14,5 %-át érvényesítheti adókedvezményként (részmunkaidő esetén itt is érvényes az arányosítási kötelezettség).

Abban a hónapban, amikor a munkavállaló betölti a 25., illetve az 55. életévét, a kedvezmény az egész hónapra megilleti a munkáltatót.

A tartósan álláskereső személyek után érvényesíthető adókedvezmény

Tartósan álláskereső az a munkavállaló, akit az állami foglalkoztatási szerv a kedvezményezett foglalkoztatást megelőző 275 napon belül 183 napon át álláskeresőként tartott nyilván. A munkáltató akkor érvényesítheti az adókedvezményt, ha a belépő munkavállaló rendelkezik a foglalkoztató szerv erről szóló igazolásával. Amennyiben a munkavállaló közfoglalkoztatásban vett részt, annak tartamát sem a 275, sem a 183 nap számítása során nem kell figyelembe venni.

A foglalkoztatás első két évében az igénybe vehető adókedvezmény a havi bruttó munkabér, legfeljebb 100 ezer forint (részmunkaidő esetén annak teljes munkaidővel arányos része) 27 %-a (ebben az esetben az 1,5 % szakképzési hozzájárulást sem kell megfizetni), a harmadik évben 14,5 %. Arra a hónapra is teljes kedvezményre jogosult a munkáltató, amelyben a foglalkoztatás eléri a második, illetve harmadik évet.

A gyermekgondozási díjban, gyermekgondozási segélyben, vagy gyermeknevelési támogatásban részesült, vagy részesülő munkavállaló után

A gyermekgondozási díj, a gyermekgondozási segély és a gyermeknevelési támogatás folyósítása alatt, vagy a folyósítás megszűnését követően munkaviszonyban foglalkoztatott személy után a munkáltató adókedvezményt érvényesíthet a szociális hozzájárulási adó terhére, melynek alapja a munkavállaló részére megállapított havi bruttó munkabér. Mivel az adókedvezmény összegét munkaviszonyonként külön-külön kell megállapítani, ez esetben is előfordulhat, hogy amennyiben a munkavállalónak például két négyórás részmunkaidős munkaviszonya van, mindkét munkáltató jogosult az adókedvezményre. Az adókedvezmény érvényesítésének feltétele az anyasági ellátások folyósításáról szóló igazolás, melyet a munkavállaló kérésére az anyasági ellátást folyósító szerv bocsát ki.

Alapesetben a munkáltató által igénybe vehető adókedvezmény a bruttó munkabér, de legfeljebb 100 ezer forint 27 %-a a foglalkoztatás első két évében (és a 1,5 % szakképzési hozzájárulást sem kell megfizetni), majd 14,5 %-a a foglalkoztatás harmadik évében.

2014. január 1-től kezdődően a jogszabály kiterjesztette az igénybe vehető adókedvezmények időtartamát azon munkavállalók esetében, akik szülőként legalább három gyermekre tekintettel jogosultak családi pótlékra és ezt a kincstár által kiadott igazolással alátámasztják és gyedben, vagy gyesben részesültek, vagy részesülnek. Szintén a kedvezőbb feltételekkel vehető igénybe a munkáltató által az adókedvezmény a gyermeknevelési támogatásban részesült, vagy részesülő foglalkoztatottak után. Az ő esetükben az adókedvezmény a bruttó munkabér, de legfeljebb 100 ezer forint 27 %-a a foglalkoztatás első három évében, majd 14,5 % a negyedik és az ötödik évben.

A gyermeknevelési ellátásokban (gyed, gyes, gyet) részesült, vagy részesülő munkavállalók esetében a szabályozás 2015-től kedvezően változott, mert foglalkoztatásuk esetében részmunkaidő esetén is a teljes adókedvezményt veheti igénybe a munkáltató, nincs szükség a részmunkaidő alapján annak arányosítására.

Amennyiben a jogosultsági feltételek fennállnak, az adókedvezmény érvényesíthető akkor is, ha az anyasági ellátás folyósítása alatti vagy folyósításának megszűnését követő foglalkoztatás 2013. január 1-jét, illetve a 3 vagy több gyermekes, vagy gyermeknevelési támogatásban részesült, vagy részesülő munkavállalók esetében 2014. január 1-jét megelőzően kezdődött.

A fentiek alapján a kifizető a kedvezményt legfeljebb 3, illetve 5 évig érvényesítheti, de a jogszabály meghatározza, hogy a kedvezmény érvényesítésére az anyasági ellátások folyósításának megszűnését követő hónaptól számított 45., illetve 69. hónap végéig van lehetőség. A jogalkotó megfogalmazta azt is, hogy a folyósítás megszűnésének hónapja az a hónap, amelyre utoljára az anyasági ellátások valamelyike a foglalkoztatott személy megillette.

Mit is jelent a gyakorlatban mindez?

1. példa: Kétgyermekes munkavállaló 2014. január 31-ig gyermekgondozási segélyben részesül. Ebben az esetben az adókedvezmény igénybevételére nyitva lévő időszak 45 hónap, ami 2017. októberig tart. Munkavállaló munkaviszonyt létesített 2013. december 10-én gyes mellett 4 órában. 2013. decembertől 2014. decemberig 27 % adókedvezményt vehet igénybe a munkáltató a részmunkaidő arányában. 2015. januártól 2015. decemberig szintén 27 % az adókedvezmény, de a szabályozás változása miatt arányosításra már nincs szükség. 2016. januártól 2016. decemberig a munkáltató 14,5 % adókedvezményre jogosult. Emellett a munkaviszony mellett a munkavállaló 2016. januártól létesít egy másik munkaviszonyt is, szintén napi 4 órában. Az új munkahelyén figyelt az ügyintéző, ezért megkérte a munkavállalót, hogy az államkincstártól kérje meg a szükséges igazolást a neki folyósított ellátásról. Az igazolásból látszik, hogy még van lehetőség adókedvezmény igénybevételére, ezért az új munkáltatónál 2016. januártól 2017. októberig szintén igénybe veszik a 27 % adókedvezményt, 2017. októberében lejár az adókedvezmény igénybevételére rendelkezésre álló 45 hónap.

2. példa: Anyuka 3 gyermek után családi pótlékra jogosult, legkisebb gyermekével 2013. november 30-ig gyed-en, majd 2014. november 30-ig gyes-en van. Az adókedvezmény igénybevételére az ő esetében 69 hónap áll rendelkezésre, mely 2020. augusztusban jár le. Anyuka 2013. október 15-től dolgozik gyed, majd 2013. december 1-től gyes mellett 4 órában. A munkáltató 2013. októbertől 2016. októberig 27 % adókedvezményre jogosult, mely időszakon belül 2014. decemberig az adókedvezményt a részmunkaidő arányában veheti igénybe, majd ezt követően, 2015. januártól teljes összegben. 2016. novembertől 2018. októberig a munkáltatót 14,5 % adókedvezmény illeti meg. A munkavállaló 2017. január 1-től az eredeti munkaviszonya mellett létesít egy másik, szintén 4 órás munkaviszonyt. Az új munkaviszony alapján, amennyiben megkéri az államkincstári igazolást a gyes folyósításáról és arról, hogy a munkavállaló 3 gyermek után jogosult szülőként családi pótlékra,  a munkáltató 2017. januártól 2019. decemberig 27 % adókedvezményre jogosult, majd 2020. januártól 2020. augusztusig 14,5 % adókedvezményre. 2020. augusztusában lejár az igénybevételre rendelkezésre álló 69 hónap.

A fenti két példa is jól mutatja, hogy ha a munkáltatóval munkaviszonyt létesítő munkavállalónak gyermekei vannak, mindenképpen érdemes megvizsgálni, hogy esetleg a munkáltató jogosult lehet-e adókedvezményre, mert egy kis utánajárással jelentősen csökkenthető a szociális hozzájárulási adó fizetési kötelezettség.

A szabad vállalkozási zónákban működő vállalkozások adókedvezménye

Adókedvezményt vehet igénybe a szabad vállalkozási zóna területén belül működő kifizető – kivéve a munkaerő-kölcsönzést folytató munkáltató.

A munkáltató akkor érvényesítheti az adókedvezményt, ha:

  • az új munkavállalóval növeli a munkaviszony kezdetét megelőző hónap KSH munkaügyi statisztika szerint számított átlagos statisztikai állományi létszámát
  • a kedvezménnyel érintett munkavállaló tényleges munkavégzési helyet abban a szabad vállalkozási zónában van, amelyben a kifizető is működik
  • az új munkavállaló bejelentett lakóhelye legalább 6 hónapja a fenti szabad vállalkozási zónában, vagy annak közigazgatási határától számított legfeljebb 20 kilométerre lévő szabad vállalkozási zónában van

Az adókedvezmény igénybevétele szempontjából új munkavállaló az:

  • akivel a fenti átlagos statisztikai állományi létszámát növeli,
  • akinek munkaviszonya nem a Nemzeti Foglalkoztatási Alapból folyósított, új munkahely létesítése feltételével adott támogatás igénybevételével jött létre,
  • aki a kedvezményezett foglalkoztatást megelőző egy évben sem a kifizetőnél, sem annak kapcsolt vállalkozásánál nem volt az átlagos statisztikai állományi létszámban

Az adókedvezmény igénybevétele alatt a munkáltatónál nem csökkenhet az átlagos statisztikai állományi létszám. Azonban érdemes tudni, hogy nem minősül az átlagos statisztikai állományi létszám csökkenésének, ha a távozó munkavállaló helyett a munkaviszony megszűnését követő hónap utolsó napjáig új munkavállalóval létesít munkaviszonyt a munkáltató. Ez esetben adókedvezmény az új munkavállaló után a kedvezményezett időszak még fennmaradt részére érvényesíthető.

A foglalkoztatás első két évében az igénybe vehető adókedvezmény a havi bruttó munkabér, legfeljebb 100 ezer forint (részmunkaidő esetén annak teljes munkaidővel arányos része) 27 %-a (ebben az esetben az 1,5 % szakképzési hozzájárulást sem kell megfizetni), a harmadik évben 14,5 %. Arra a hónapra is teljes kedvezményre jogosult a munkáltató, amelyben a foglalkoztatás eléri a második, illetve harmadik évet.

A mezőgazdasági munkakörben foglalkoztatott munkavállalók után érvényesíthető adókedvezmény

A 2015. évi LXI. törvényben foglaltak alapján a munkáltató a 25 évnél idősebb, de az 55 évnél fiatalabb mezőgazdasági munkakörben foglalkoztatott munkavállalók után érvényesíthet adókedvezményt, melynek igénybevételére 2015.július 1-jét követően van lehetőség.

Az adókedvezmény azon munkavállalók után érvényesíthető, akik a teljes hónapban a FEOR-08 szerinti 61. csoportba tartozó munkakörben, vagy a 7333, illetve a 8421 FEOR-kódú munkakörben kerültek foglalkoztatásra.

Az érvényesíthető adókedvezmény összege havonta a bruttó munkabér, de legfeljebb 100 ezer forint 14,5 %-a (részmunkaidő esetén a részmunkaidő és a teljes munkaidő arányában). Abban a hónapban, amikor a munkavállaló betölti a 25., illetve az 55. életévét, ez a típusú kedvezmény nem illeti meg a munkáltatót, azokban a hónapokban az életkor szerinti adókedvezmény vehető igénybe.

Kutatók foglalkoztatása

Adókedvezményt vállalkozásként működő kutatóhely alkalmazhat, amennyiben munkaviszonyban foglalkoztat doktori (PhD), vagy ennél magasabb fokozattal, vagy tudományos címmel rendelkező kutatót, fejlesztőt, vagy a nemzeti felsőoktatásról szóló törvény szerint doktori képzésben részt vevő hallgató, doktorjelöltet.

Az adókedvezményt a kifizetőnek havonta kell megállapítani, melynek összege egyenlő:

  • PhD vagy ennél magasabb tudományos fokozattal, vagy tudományos címmel rendelkező munkavállaló esetén a bruttó munkabér, legfeljebb 500 ezer forint (részmunkaidő esetén annak a teljes munkaidővel arányos része) 27 %-a (és a 1,5 % szakképzési hozzájárulást sem kell megfizetni)
  • doktori képzésben részt vevő hallgató esetén a bruttó munkabér, legfeljebb 200 ezer forint (részmunkaidő esetén annak a teljes munkaidővel arányos része) 27 %-a (és a 1,5 % szakképzési hozzájárulást sem kell megfizetni)

A munkaviszony kezdetének és megszűnésének hónapjára a munkáltató a teljes adókedvezmény igénybevételére jogosult. Figyelemmel kell azonban lenni arra, hogy amennyiben a munkáltató a munkavállalót a hónap egy részében nem, vagy nem csak a fenti munkakörökben foglalkoztatja, úgy az adókedvezményt abban a hónapban nem veheti igénybe. Ha például a kutató tevékenységű társas vállalkozás tagja munkaviszonyban kutatóként dolgozik, ugyanakkor ellátja a társaság ügyvezetői posztját is, utána az adókedvezmény nem vehető igénybe.

A megváltozott munkaképességű munkavállalók rehabilitációs kártyával történő foglalkoztatása esetén is jogosult a munkáltató adókedvezményre a szociális hozzájárulás terhére.

Rehabilitációs kártyára a 2004. évi CXXIII. törvényben foglaltak alapján az a megváltozott munkaképességű személy jogosult, akinek a rehabilitációs hatóság által végzett komplex minősítés szerint:

  • foglalkoztathatósága rehabilitációval helyreállítható, vagy tartós foglalkozási rehabilitációt igényel, valamint az a személy is, aki:
  • 2011. december 31-én III. csoportos rokkantsági, baleseti rokkantsági nyugdíjban, rendszeres szociális járadékban részesült, vagy
  • rehabilitációs járadékban részesült.

A rehabilitációs kártyát az állami adóhatóság állítja ki az igénylő, meghatalmazottja, vagy törvényes képviselője által a lakóhely, tartózkodási hely szerint illetékes rehabilitációs szakigazgatási szervhez benyújtott igénye alapján. Érvényességének kezdő napja az a nap, amikor az adóhatóság kiállította a kártyát, záró időpontja pedig a kártya visszavonásának napja.

Amennyiben a munkáltató rehabilitációs kártyával rendelkező megváltozott munkaképességű munkavállalót alkalmaz, adókedvezményre jogosult, melynek összege a havi bruttó munkabér, de legfeljebb a minimálbér kétszeresének 27 %-a. Figyelemmel kell lenni arra, hogy egy megváltozott munkaképességű munkavállaló után egyszerre csak egy munkaadó érvényesítheti az adókedvezményt, mégpedig az, amely a rehabilitációs kártyát letétben tartja. 

Megosztás: facebook ikon twitter ikon google ikon pinterest ikon

Kapcsolódó cikkek

Hallgatói munkaszerződés

Szolgáltatásaink

  • Munkaügyi és bérszámfejtési átvilágítás
  • Szakmai tanácsadás (eseti/átalánydíjas)
  • Munkaügyi, bérszámfejtési és tb-outsourcing
  • Cafeteria tanácsadás és outsourcing

Hírek

Főállású vállalkozók szociális hozzájárulási adó fizetése 2021. február 1-től

2021. február 14.

Minimálbér és garantált bérminiumum - 2020

2020. január 05.

A bérszámfejtési területet érintő legfontosabb jogszabályváltozások 2017-ben

2017. január 20.

Címkék

szociális hozzájárulási adó adó bérszámfejtés munkaügyi audit munkaügyi átvilágítás bérszámfejtési outsourcing tb outsourcing hr adminisztráció cafeteria 2017 béren kívüli juttatások mobilitási célú lakhatási támogatás lakáscélú támogatás cafeteria változások cafeteria tanácsadás cafeteria outsourcing szabadság hallgatói munkaszerződés adózás adókedvezmény szociális hozzájárulás személyi jövedelemadó minimálbér járulékok munkavédelmi törvény munkavédelmi képviselő foglalkozás egészségügy munkabaleset munkavédelmi változások munkaidőkeret munkaidő beosztás általános munkarend rokkantsági ellátás rehabilitációs ellátás rokkantsági járadék megváltozott munkaképességű személyek szochó kedvezmény munkaidő keret szabadság kiadása munkaügyi bérszámfejtési átvilágítás diákok foglalkoztatása diákmunka egyszerűsített foglalkoztatás nyári diákmunka minimálbér 2017 garantált bérminimum 2017 alkalmi munkavállaló bér 2017 egyszerűsített foglalkoztatott bér 2017 bérszámfejtőket érintő változások 2017 adóbáltozások 2017 minimálbér 2020 garantált bérminiumu 2020 főállású egyéni vállalkozó társas vállalkozó

Kérdése van?

KAPCSOLAT

Bármilyen, a szolgáltatási területünket érintő kérdésével forduljon hozzánk bizalommal!

Telefon:

+36 20 911 6846 +36 20 390 8902

E-mail:

info@abrill.hu

Cím:

3950 Sárospatak, Kőrösi Csoma Sándor utca 37. 1153 Budapest, Eötvös u. 118.

Az üzenet elküldése sikerült!
Kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot! Köszönjük!

Copyright © Abrill Humán Kft. | Minden jog fenntartva | Adatvédelem
Nyitólap Bemutatkozás Szolgáltatásaink Hírek Letöltések Kapcsolat