Abrill humán kft. logó

Telefon: +36 20 911 6846 , +36 20 390 8902 | Email: info@abrill.hu

MENU
  • NYITÓLAP
  • BEMUTATKOZÁS
  • SZOLGÁLTATÁSAINK
  • HÍREK
  • LETÖLTÉSEK
  • KAPCSOLAT

Nyitólap / Szolgáltatásaink

Szolgáltatásaink

Munkánk során gyakorlati tudásunkat és több évtizedes szakmai tapasztalatunkat felhasználva segítjük ügyfeleinket.

Partnereink igényeihez igazítva nyújtjuk szolgáltatásinkat. Konstruktív támogatást biztosítunk a munkaügyi-bérszámfejtési területet érintő döntések meghozatalához.

Szolgáltatásaink:

Munkaügyi és bérszámfejtési átvilágítás

Tanácsadói tevékenységünkön belül a munkaügyi, és bérszámfejtési terület auditja során friss és szakértői szemmel végezzük el a kijelölt területek átvilágítását, melynek során felhívjuk partnereink figyelmét a munkaügyi területen tapasztalt esetleges hibás működésre és a kockázatokra, a költséghatékonysági lehetőségekre, majd megoldást kínálunk a felmerülő problémákra és igény esetén közreműködünk a gyakorlati kivitelezésben is.

Szakmai tanácsadás (eseti/átalánydíjas)

Célunk, hogy minél teljesebb, de választható szolgáltatási palettát biztosítsunk ügyfeleinknek, ezért a szolgáltatási területünket érintő munkaügyi, egyéb kapcsolódó jogszabályok értelmezésében, gyakorlati alkalmazásában, a felmerülő szakmai problémák megoldásában is számíthatnak szakmai támogatásunkra.

Munkaügyi, bérszámfejtési és tb-outsourcing

A humán adminisztráció keretében szakszerűen, kiváló minőségben látjuk el partnereink munkaügyi, bér-, tb-számfejtési feladatait, élő, szakszerű, elérhető ügyfélszolgálattal kiegészítve, úgy mintha saját szervezetében dolgoznánk.

Szolgáltatásainkkal rugalmas, professzionális, költséghatékony megoldást kínálunk partnereinknek, biztosítva, hogy ezáltal a stratégiai fontosságú feladataikra koncentrálhassanak, és ezzel versenyelőnyhöz juthassanak a piac többi szereplőjével szemben.

Cafeteria tanácsadás és outsourcing

A cafeteria tanácsadás keretében áttekintjük a munkáltatónál biztosított béren kívüli juttatásokat, elemezzük a rendelkezésre álló pénzügyi forrásokat, kialakítjuk az optimális béren kívüli juttatási rendszert a dolgozók igényeinek figyelembevételével.

Az alábbi kérdőív kitöltése segítséget nyújthat Önnek annak eldöntésében, hogy HR adminisztrációja jelenleg biztos kezekben van-e?

Válaszolja meg az alábbi eldöntendő kérdéseket! Ha bizonytalan a válaszokat illetően, konzultáljon velünk!

 

IGEN

NEM

Volt-e  az Ön cégénél 2012. július 1-jét követően munkaügyi átvilágítás?

 

 

Minden munkavállalójuk rendelkezik naprakész munkaszerződéssel (munkaszerződés módosítással) munkaköri leírással és általános tájékoztatóval?

 

 

Minden alkalommal határidőben megtörténik a munkavállalóik be-, ki-, illetve a változás jelentése a NAV-hoz?

 

 

A munkavállalói hétfőtől péntekig dolgoznak, naponta ugyanannyi órában?

 

 

Jellemző a rendkívüli munkavégzés (túlóra) az Ön cégénél?

 

 

Ismeri a munkaidőkeretben történő foglalkoztatás lehetőségeit?

 

 

Ismeri a kötetlen munkaidő lehetőségeit?

 

 

Minden szabadságot kiadnak a jogosultság évében?

 

 

Ismerik a szabadság kiadásának és nyilvántartásának pontos szabályait?

 

 

A béren kívüli juttatások kevesebbe kerülnek, mint a bérkifizetés!
Szeretne Ön is költséget megtakarítani?

 

 

Használ-e cége cafeteria-rendszert?

 

 

Tudja-e, hogy pl. az 55 év feletti, 25 év alatti, 25 év alatti pályakezdő, tartósan álláskereső, anyasági ellátásban részesülő, vagy részesült  munkavállalói után a szociális hozzájárulási adóból kedvezményt vehet igénybe?

 

 

Igénybe veszi-e cége a szociális hozzájárulási adóból érvényesíthető maximális  kedvezményt?

 

 

Volt az Ön cégénél az elmúlt három évben munkaügyi ellenőrzés?

 

 

El akarja kerülni egy esetleges munkaügyi ellenőrzést követő bírságokat, szankciókat, amely 30.000 Ft-tól akár 10 millió forintig is terjedhet?

 

 

Segítünk biztonságossá tenni HR adminisztrációját, csökkenteni költségeit!  Keressen bennünket!

 

Megosztás: facebook ikon twitter ikon google ikon pinterest ikon

Szolgáltatásaink

  • Munkaügyi és bérszámfejtési átvilágítás
  • Szakmai tanácsadás (eseti/átalánydíjas)
  • Munkaügyi, bérszámfejtési és tb-outsourcing
  • Cafeteria tanácsadás és outsourcing

Hírek

Főállású vállalkozók szociális hozzájárulási adó fizetése 2021. február 1-től

2021. február 14.

Minimálbér és garantált bérminiumum - 2020

2020. január 05.

A bérszámfejtési területet érintő legfontosabb jogszabályváltozások 2017-ben

2017. január 20.

Címkék

szociális hozzájárulási adó adó bérszámfejtés munkaügyi audit munkaügyi átvilágítás bérszámfejtési outsourcing tb outsourcing hr adminisztráció cafeteria 2017 béren kívüli juttatások mobilitási célú lakhatási támogatás lakáscélú támogatás cafeteria változások cafeteria tanácsadás cafeteria outsourcing szabadság hallgatói munkaszerződés adózás adókedvezmény szociális hozzájárulás személyi jövedelemadó minimálbér járulékok munkavédelmi törvény munkavédelmi képviselő foglalkozás egészségügy munkabaleset munkavédelmi változások munkaidőkeret munkaidő beosztás általános munkarend rokkantsági ellátás rehabilitációs ellátás rokkantsági járadék megváltozott munkaképességű személyek szochó kedvezmény munkaidő keret szabadság kiadása munkaügyi bérszámfejtési átvilágítás diákok foglalkoztatása diákmunka egyszerűsített foglalkoztatás nyári diákmunka minimálbér 2017 garantált bérminimum 2017 alkalmi munkavállaló bér 2017 egyszerűsített foglalkoztatott bér 2017 bérszámfejtőket érintő változások 2017 adóbáltozások 2017 minimálbér 2020 garantált bérminiumu 2020 főállású egyéni vállalkozó társas vállalkozó

Kérdése van?

KAPCSOLAT

Bármilyen, a szolgáltatási területünket érintő kérdésével forduljon hozzánk bizalommal!

Telefon:

+36 20 911 6846 +36 20 390 8902

E-mail:

info@abrill.hu

Cím:

3950 Sárospatak, Kőrösi Csoma Sándor utca 37. 1153 Budapest, Eötvös u. 118.

Az üzenet elküldése sikerült!
Kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot! Köszönjük!

Copyright © Abrill Humán Kft. | Minden jog fenntartva | Adatvédelem
Nyitólap Bemutatkozás Szolgáltatásaink Hírek Letöltések Kapcsolat