Telefon: +36 20 911 6846 , +36 20 390 8902 | Email: info@abrill.hu
Nyitólap / Szolgáltatásaink
Munkánk során gyakorlati tudásunkat és több évtizedes szakmai tapasztalatunkat felhasználva segítjük ügyfeleinket.
Partnereink igényeihez igazítva nyújtjuk szolgáltatásinkat. Konstruktív támogatást biztosítunk a munkaügyi-bérszámfejtési területet érintő döntések meghozatalához.
Tanácsadói tevékenységünkön belül a munkaügyi, és bérszámfejtési terület auditja során friss és szakértői szemmel végezzük el a kijelölt területek átvilágítását, melynek során felhívjuk partnereink figyelmét a munkaügyi területen tapasztalt esetleges hibás működésre és a kockázatokra, a költséghatékonysági lehetőségekre, majd megoldást kínálunk a felmerülő problémákra és igény esetén közreműködünk a gyakorlati kivitelezésben is.
Célunk, hogy minél teljesebb, de választható szolgáltatási palettát biztosítsunk ügyfeleinknek, ezért a szolgáltatási területünket érintő munkaügyi, egyéb kapcsolódó jogszabályok értelmezésében, gyakorlati alkalmazásában, a felmerülő szakmai problémák megoldásában is számíthatnak szakmai támogatásunkra.
A humán adminisztráció keretében szakszerűen, kiváló minőségben látjuk el partnereink munkaügyi, bér-, tb-számfejtési feladatait, élő, szakszerű, elérhető ügyfélszolgálattal kiegészítve, úgy mintha saját szervezetében dolgoznánk.
Szolgáltatásainkkal rugalmas, professzionális, költséghatékony megoldást kínálunk partnereinknek, biztosítva, hogy ezáltal a stratégiai fontosságú feladataikra koncentrálhassanak, és ezzel versenyelőnyhöz juthassanak a piac többi szereplőjével szemben.
A cafeteria tanácsadás keretében áttekintjük a munkáltatónál biztosított béren kívüli juttatásokat, elemezzük a rendelkezésre álló pénzügyi forrásokat, kialakítjuk az optimális béren kívüli juttatási rendszert a dolgozók igényeinek figyelembevételével.
Válaszolja meg az alábbi eldöntendő kérdéseket! Ha bizonytalan a válaszokat illetően, konzultáljon velünk! |
||
IGEN |
NEM |
|
Volt-e az Ön cégénél 2012. július 1-jét követően munkaügyi átvilágítás? |
|
|
Minden munkavállalójuk rendelkezik naprakész munkaszerződéssel (munkaszerződés módosítással) munkaköri leírással és általános tájékoztatóval? |
|
|
Minden alkalommal határidőben megtörténik a munkavállalóik be-, ki-, illetve a változás jelentése a NAV-hoz? |
|
|
A munkavállalói hétfőtől péntekig dolgoznak, naponta ugyanannyi órában? |
|
|
Jellemző a rendkívüli munkavégzés (túlóra) az Ön cégénél? |
|
|
Ismeri a munkaidőkeretben történő foglalkoztatás lehetőségeit? |
|
|
Ismeri a kötetlen munkaidő lehetőségeit? |
|
|
Minden szabadságot kiadnak a jogosultság évében? |
|
|
Ismerik a szabadság kiadásának és nyilvántartásának pontos szabályait? |
|
|
A béren kívüli juttatások kevesebbe kerülnek, mint a bérkifizetés! |
|
|
Használ-e cége cafeteria-rendszert? |
|
|
Tudja-e, hogy pl. az 55 év feletti, 25 év alatti, 25 év alatti pályakezdő, tartósan álláskereső, anyasági ellátásban részesülő, vagy részesült munkavállalói után a szociális hozzájárulási adóból kedvezményt vehet igénybe? |
|
|
Igénybe veszi-e cége a szociális hozzájárulási adóból érvényesíthető maximális kedvezményt? |
|
|
Volt az Ön cégénél az elmúlt három évben munkaügyi ellenőrzés? |
|
|
El akarja kerülni egy esetleges munkaügyi ellenőrzést követő bírságokat, szankciókat, amely 30.000 Ft-tól akár 10 millió forintig is terjedhet? |
|
|
Segítünk biztonságossá tenni HR adminisztrációját, csökkenteni költségeit! Keressen bennünket! |
2020. január 05.